اجاره جرثقیل کفی

اجاره جرثقيل

اجاره جرثقیل کفی

۲۳ بازديد

برای اجاره جرثقیل کفی دار با ما همراه باشید. جرثقیل کفی یکی از انواع جرثقیل ها می باشد که در سطح شهر بسیار آن را دیده اید. از این دستگاه برای حمل و نقل بار استفاده کنید. امروزه از جرثقیل برای حمل و جابجایی بار استفاده می شود. جرثقیل های کفی دار در تناژهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. برای اجاره جرثقیل کفی دار و یا دیگر انواع جرثقیل در این بخش با ما همراه باشید.

جرثقیل کفی دار چیست؟

برخی از نکات مهم در مورد اجاره جرثقیل کفی دار را در این بخش می خواهیم بیان کنیم که ممکن است به هنگام اجاره جرثقیل نیاز داشته باشید. جرثقیل های کفی در اندازه های مختلفی و برای ظرفیت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید متناسب با نیاز خود بوم و بازوهای مناسب را انتخاب کنید. یک جرثقیل کفی دار می تواند شامل بوم تلسکوپی، سبد و یا کابین و حتی قلاب و … باشد. این جرثقیل ها روی خاور و یا کامیون نصب می شوند. یکی از مهمترین علت‌ های پرطرفدار بودن اجاره جرثقیل کفی، اندازه مناسب آن برای تردد در سطح شهر است. هر چه کامیون جرثقیل کفی بزرگتر باشد، امکان حمل و نقل در سطح شهر کمتر می‌ شود.

نکته‌ ای که در مورد اجاره جرثقیل کفی وجود دارد این است که باید یک دستگاه با تمام استاندارد ها و کیفیت بالا به مشتری ارائه شود. از آنجایی که کار با جرثقیل به طور مستقیم با سلامت افراد داخل مجموعه در ارتباط است، باید کاملا سالم و سرویس شده باشد. معمولا مشتریان تا پیش از اجاره جرثقیل کفی و کار با آن توانایی تشخیص سلامت کامل دستگاه را ندارند و زمانی که دستگاه به درستی کار نکند، متوجه آن می‌ شوند. به همین دلیل لازم است که از شرکتی معتبر برای اجاره جرثقیل کفی اقدام کنید تا از مواردی مانند سلامت دستگاه و خدمات پشتیبانی اطمینان داشته باشید.

کاربرد جرثقیل کفی دار

از جرثقیل های کفی دار برای حمل دستگاه های سنگین در کارخانه ها و یا حتی برای حمل خودرو استفاده می شود. جرثقیل کفی بهترین راه برای حمل بارهای سنگین در شهر پر ترافیک تهران است. همچنین از این جرثقیل به عنوان بالابر استفاده می شود. بنابراین برای کار در ارتفاع نیز می توانید از این دستگاه استفاده کنید. این نوع جرثقیل حتی به عنوان جرثقیل امدادی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از تجهیزات آنتش نشانی نیز می باشد.

نکته ای که باید آن را در نظر داشته باشید این است که حتما به ظرفیت بار باید توجه کنید و حمل بار بیش از وزن باشد ممکن است خطر آفرین باشد. شما می توانید در زمینه اجاره جرثقیل کفی دار با شماره 09122591675 تماس بگیرید و با بررسی شرایط دقیق کاری مناسب ترین گزینه را برای خود کرایه کنید.

کاربرد جرثقیل کفی دار

کاربرد جرثقیل کفی دار

اجاره جرثقیل 3 تن کفی دار

جرثقیل های کفی دار با توجه به تناژ تقسیم بندی می شوند که یکی از پرکاربردترین آن ها 3 تن می باشد. این نوع جرثقیل عموما برای جابجایی بارهای 3000 کیلوگرم و کمتر استفاده می شود. اگر نیاز به جابجایی بار سبک دارید می توانید از خدمات اجاره جرثقیل 3 تن کفی دار استفاده کنید. پیش از اجاره نیاز خود را مورد بررسی قرار دهید و مشخص کنید که چند ساعت و یا چند روز به این دستگاه نیاز دارید.

نکات مهم در اجاره جرثقیل کفی

بخشی از نکاتی که لازم بود در مورد اجاره جرثقیل کفی بدانید را در قسمت اول بحث بیان کردیم. اما در این قسمت به جمع بندی نکات می‌ پردازیم تا اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشید.

• بررسی نیاز خود و تعیین دقیق مدل جرثقیل پیش از اقدام برای اجاره جرثقیل کفی، این موضوع در انجام صحیح و به موقع کار شما تأثیر خواهد داشت.

• بررسی شرکت اجاره دهنده جرثقیل و خدمات ارائه شده توسط آن شرکت. شرکت اجاره جرثقیل کفی در موارد زیادی نقش دارد. این شرکت باید بهترین دستگاه‌ ها را با بالاترین کیفیت به شما ارائه دهد.

همچنین باید خدمات پشتیبانی با بالاترین کیفیت را به شما ارائه دهد. قرار نیست شما حین انجام پروژه به دنبال تعمیرات و سرویس‌ دهی جرثقیل باشید.

• تیمی که برای کار با جرثقیل از سوی شرکت فرستاده می‌ شوند، باید در ایفای وظایف خود حرفه‌ ای باشند و کار خود را به خوبی بدانند. این تیم شامل اپراتور جرثقیل، تعمیر کاران و تکنسین‌ های سرویس دهنده جرثقیل می‌ باشند.

نکات مهم در اجاره جرثقیل کفی

نکات مهم در اجاره جرثقیل کفی

• جرثقیل‌ های کفی نمونه‌ ای از جرثقیل ها هستند که معمولا روی خاور ها و کامیونت‌ ها نصب هستند؛ بنابراین علاوه بر سلامت جرثقیل باید از سلامت خودرو نیز اطمینان داشته باشید.

• قرار نیست هزینه اضافی برای اجاره جرثقیل کفی پرداخت کنید. اجاره جرثقیل کفی ارزان‌ ممکن است به معنی خدمات بی‌ کیفیت یا نا کامل باشد. شما باید هزینه‌ ای مطابق با خدماتی که دریافت می‌ کنید پرداخت کنید.

در نظر گرفتن این نکات هنگام اجاره جرثقیل علاوه بر این که به شما کمک می‌ کند جرثقیل کرایه قابل اطمینان تهیه کنید؛ باعث آسایش خاطر شما از تمام مراحل کار با جرثقیل حین انجام پروژه می‌ شود.

بهترین شرکت اجاره جرثقیل کفی

در بخش های پیشین به مواردی که به هنگام اجاره جرثقیل باید به آن توجه کنید اشاره کردیم. شرکت جرثقیل هابیل ارائه دهنده انواع جرثقیل در تهران می باشد که می توانید برای همکاری و یا سفارش دستگاه مورد نظر با شماره های درج شده تماس بگیرید.

زمانی که برای اجاره جرثقیل کفی با همکاران ما تماس بگیرید؛ می‌ توانید جزئیات فعالیت خود را برای آن‌ ها توضیح دهید. آن ها با توجه به تجربه کاری که در این زمینه دارند، بهترین نوع جرثقیل را به شما معرفی می‌ کنند و روند اجاره جرثقیل و مراحل کار با آن را برای شما توضیح می‌ دهند. شما می‌ توانید به صورت ساعتی یا روزانه برای اجاره جرثقیل کفی اقدام نمایید.

کرایه جرثقیل کفی از جرثقیل هابیل

یکی از مهم ترین نکات در مورد اجاره جرثقیل زمانبندی پروژه مورد نظر است. چرا که بدون زمانبندی ممکن است هزینه اضافی پرداخت کنید. برای اجاره جرثقیل کفی تماس بگیرید و در ابتدا مشاوره های لازم را  دریافت کنید تا مناسب ترین جرثقیل کفی دار برای شما انتخاب شود. در ادامه در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید جرثقیل مورد نظر خود را دریافت کنید.

سرعت عمل در رسیدن جرثقیل و کیفیت بالای آن جزو مواردی است که به هنگام انتخاب شرکت اجاره جرثقیل در نظر داشته باشید. جرثقیل هابیل با بهره مندی از تکنسین های حرفه ای تمامی خدمات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های جرثقیل هابیل می توان به پشتیبانی 24 ساعته آن در این زمینه اشاره داشت.

کرایه جرثقیل کفی از جرثقیل هابیل

کرایه جرثقیل کفی از جرثقیل هابیل

نکات ایمنی استفاده از جرثقیل کفی دار

جرثقیل ها از هر نوعی که باشند یک دستگاه بزرگ هستند و لازم است که نکات ایمنی استفاده از آن ها رعایت شود تا مشکلات جبران ناپذیری به بار نیاورد.سلامت دستگاه ها و ایمنی آن ها برای حفظ امنیت کارکنان بسیار مهم است. به هنگان اجاره شرکتی را در نظر بگیرید که نکات ایمنی را رعایت کند.

• جرثقیل‌ های کفی باید دارای جک باشند. این جک‌ ها باعث ثابت شدن جرثقیل هنگام بارگیری یا تخلیه بار می‌ شوند. زمانی که قصد دارید از جک‌ ها استفاده کنید، اطمینان داشته باشید که خاک زیر جرثقیل نرم نباشد و زمین رانش پیدا نکند. همچنین بهتر است جرثقیل را نزدیکی محل عبور و مرور یا جایی که لوله آب یا گاز و اتصالات برق وجود دارد، ثابت نکنید.

• دانستن ظرفیت جرثقیل و تناسب وزن بار با این ظرفیت اهمیت زیادی دارد. در صورتی که جرثقیل بار بیش از ظرفیت مجاز ببرد، احتمال واژگونی یا شکستن بوم یا پاره شدن سیم بکسل‌ ها و آسیب رسیدن به افراد و تجهیزات وجود دارد.

• اپراتور جرثقیل باید تجربه کاری لازم در زمینه کار با جرثقیل‌ های کفی را داشته باشد. بارگیری، حمل و تخلیه بار به تجربه و مهارت نیاز دارد. در صورت انجام هر گونه خطای احتمالی یا بی‌ دقتی اپراتور ممکن است جرثقیل واژگون شود یا آسیبی به بار و افراد اطراف جرثقیل وارد شود.

• اپراتور باید از همه نظر در صحت و سلامت کامل باشد. در صورت وجود هر گونه مشکل اعم از سرما خوردگی، خواب آلودگی و غیره… اپراتور اجازه کار با جرثقیل را ندارد. به همین دلیل بهتر است حین انجام کار با جرثقیل دو اپراتور در محل حضور داشته باشند.

• جرثقیل باید در زمان‌ های مشخص سرویس‌ دهی شود تا در صورت ایجاد مشکل احتمالی پیش از ایجاد خطر، رفع شود. به غیر از بازبینی‌ های دوره‌ ای، اپراتور جرثقیل موظف است هر روز پیش از شروع کار از عدم فرسودگی سیم بکسل‌ ها، سلامت ظاهری تمام قسمت‌ ها و عدم نشت روغن جرثقیل اطمینان حاصل کند.

• اپراتور حق کار بدون هماهنگی با سایر اعضای پروژه را ندارد. برخی از افراد باید حوالی جرثقیل باشند تا خطرات احتمالی را به اپراتور خبر دهند. همچنین اگر وزن بار قابل حمل توسط جرثقیل نزدیک به ظرفیت آن است، ابتدا باید بار تا چند اینچ از زمین بلند شود و در صورتی که همه چیز مرتب بود؛ بارگیری یا تخلیه شروع شود.

اجاره جرثقیل کفی از یک شرکت معتبر می تواند خیال شما را از بابت ایمنی کار آسوده کند. بدین منظور جرثقیل هابیل به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

برای اجاره جرثقیل کفی چکار کنیم؟

برای اجاره انواع جرثقیل کفی کافیست با شماره 09122591675 مشاورین جرثقیل هابیل تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره مناسب ترین جرثقیل کفی را انتخاب کنید. سپس می توانید جرثقیل را در کمترین زمان ممکن در محل پروژه خود داشته باشید.

برای اجاره جرثقیل کفی چکار کنیم؟

برای اجاره جرثقیل کفی چکار کنیم؟

پر کاربرد ترین جرثقیل کفی کدام است؟

جرثقیل های ۱۵ تن یکی از پر کاربرد ترین جرثقیل های کفی می باشند. این‌ جرثقیل برای افرادی که می خواهند بار های سنگین وزن را در پروژه های خود جا به جا کنند واز محلی به محل دیگر ببرند، کاملا مناسب است. ضمن این که در نظر داشته باشید این نوع جرثقیل می تواند باربری و بار برداری را انجام دهد. به همین خاطر می تواند در زمان جا به جایی تجهیزات برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد.

در صورتی که جرثقیل از نظر فنی کاملا سالم باشد، این امکان را به شما می دهد تا ظرفیت باری معادل ۲۰ تن را جا به جا نمایید. برای اجاره جرثقیل کفی تماس بگیرید.

قسمت های مختلف جرثقیل کفی

اگر تصمیم دارید که برای انجام پروژه ای، این وسیله را اجاره کنید، مسلما باید بخش های مختلف و در واقع ساختار آن را بشناسید، ما در ادامه به شرح بخش های مختلف این جرثقیل خواهیم پرداخت.

بوم: بوم به قسمتی از جرثقیل گفته می شود که برای باربرداری مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید‌جرثقیل کفی را با طول بوم های مختلف کرایه کنید. البته لازم به ذکر است که این نوع جرثقیل دارای ‌بوم با متراژ های ۷ متر، ۱۰ متر، ۱۳ متر و …. می باشد که به شما این امکان را می دهدتا بسته به نیاز خود، اندازه بوم را مشخص نمایید. ضمن این که باید توجه داشته باشید، زاویه بار برداری بوم این جرثقیل بین ۵ تا ۷۵ درجه است.

وینچ: وینچ به دستگاهی گفته می شود که می تواند اجسام را در راستای خط افقی بکشد.  البته جالب است بدانید که جرثقیل های کفی می توانند با وینچ و بدون وینچ باشند. ضمن این که معمولا جرثقیل های کفی که بدون وینچ هستند، در محیط های مختلفی مانند سوله مورد استفاده قرار می گیرند. شما باید با در نظر گرفتن نیاز‌ خود و محلی که تصمیم دارید از این جرثقیل استفاده کنید، نوع وینچ دار و یا بدون وینچ آن را اجاره کنید.

جک: جک های استفاده شده در ساختار این نوع جرثقیل، هیدرولیکی هستند. جک ها به طور کلی در ساختار جرثقیل وظیفه  دارند تا امنیت جرثقیل را در زمان بار برداری تامین نمایند.

سیم بکسل و قلاب، جزو اصلی ترین بخش های یک جرثقیل به شمار می آیند و حتما به طور ویژه ای باید سرویس دهی شده باشند. چرا که سلامت این دو می تواند تضمین کننده امنیت جرثقیل باشد و در صورت عدم سلامت کامل، می توانند در زمان استفاده از جرثقیل خطر آفرین شود.

خدمات جرثقیل کفی

ازآنجایی‌که استفاده از این نوع جرثقیل درواقع در زمان و هزینه‌های متقاضیان صرفه‌جویی می‌کند به‌ طور معمول مورداستفاده قرار می‌گیرند. البته باید به این نکته توجه داشت که تناژ جرثقیل کفی انتخابی با وزن بار شما ساگازی داشته باشد در غیر این صورت باید برای اجاره نوع دیگری از جرثقیل اقدام نمایید. اگر وزن بار از تناژ جرثقیل انتخابی بالاتر باشد ممکن است باعث ایجاد خطرات جدی برای جرثقیل و راننده آن شود. موارد استفاده از جرثقیل‌های کفی با تناژ مختلف به شرح ذیل می‌باشد.

  • حمل وسایل و ابزارآلات سنگین کارخانه جات یا کارگاه‌ها
  • حمل انواع کانکس‌های چوبی و فلزی
  • حمل وسایل سنگین نمایشگاه‌ها یا جشنواره‌ها شهری
  • البته جرثقیل‌های کفی گاها به‌عنوان بالابر نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند.

قیمت کرایه جرثقیل

قیمت اجاره جرثقیل کفی یکی از فاکتورهایی است که برای بسیاری از متقاضیان مهم است. نرخ مصوب و مشخصی توسط اصناف خدماتی حمل‌ونقل به شرکت‌ها و مجموعه‌های جرثقیل ارائه می‌شود اما گاها پیش می‌آید که مشتری با هزینه‌های سرسام‌آوری روبه‌رو می‌شود.

  • شناخت نوع و تناژ جرثقیل انتخابی
  • مسیر پیموده شده توسط جرثقیل
  • موقعیت قرارگیری جرثقیل در پروژه
  • موقعیت مکانی پروژه

شناخت عوامل تعیین‌کننده قیمت می‌تواند به آگاهی متقاضی کمک ویژه‌ای کند تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کند. بنابراین بهتر است به موارد گفته‌شده توجه نمایید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.