توضيحات جرثقيل 25 تن

۱۸ بازديد

 

اجاره جرثقيل در هر نوع و ساختاري هميشه در رونق است اما اجاره جرثقيل ۲۵ تن به دليل مقاومت بالا و حيرت آورش با رويكردي جديد تر تعقيب ميشود و طرفدار هاي خودش را دارد. براي بارگيري و تخليه بارها و حركت اجسام سنگين در هر منطقه جغرافيايي و هر مكان بدون در نظر گرفتن محدوديت هاي رايج باقي جرثقيل ها از نظر بار حجم ابعاد و ... اجاره جرثقيل ۲۵ تن بهترين و عالي ترين انتخاب است.

آنچه جرثقيل 25 تن را متمايز مي‌كند و داراي اهميت است امكان نصب آنها بر روي زمين و اتصال محكم و مقاوم آن بر زمين و يا روي ماشين است. براي همين در سازه هاي ساختماني گاهي اوقات به اجاره جرثقيل 25 تن از نمونه هاي ثابت نصب شده بر زمين روي مي‌آورند و گاهي نيز نمونه هاي سوار شده بر روي ماشين هاي سبك تا سنگين را بسته به نوع كارشان بر مي‌گزينند.

البته نمونه هاي سقفي هم وجود دارد كه مخصوص سوله ها و كارگاه هاي صنعتي است و با نصب شدن بر روي سقف امكان جا به جايي اجسام و اجرام را در طول عرض كارخانه ها ميدهند

توضيحات جرثقيل 25 تن

 

جرثقيل چيست؟

 

جرثقيل به نوعي از ماشين آلات گفته مي شود كه از آن ها براي بار برداري و جا به جايي اجسامي استفاده مي شود. اين دسته از ماشين آلات، داراي يك دكل و يا سازه مرتفع هستند كه توسط طناب و قرقره هايي براي بالا كشيدن و يا پايين آوردن اشيا مورد استفاده قرار مي گيرند.

اين دستگاه با كمك يك يا چند ماشين ساده در جهت ايجاد مزيت مكانيكي و در نتيجه حركت بار هاي فرا تر از توانايي طبيعي يك انسان مي باشد. جرثقيل به طور معمول در صنعت حمل و نقل براي بار گيري و تخليه و يا براي حركت اجسام به كار مي رود.

عمدتا كاربرد آن ها در صنايع ساختماني و يا سازه هاي عظيم ديگر مي باشد. معمولا جرثقيل هايي كه در صنايع ساختماني از آن ها استفاده مي شود، به طور موقت در محيطي مشخص نصب مي گردند. البته لازم به ذكر است كه مي توان آن ها را بر روي زمين و يا بر روي وسايل نقليه مخصوصي نيز نصب نمود.

جرثقيل ها به طور كلي به دو روش كنترل مي شوند. در روش اول يك كاربر و يا اپراتور درون كابيني كه همراه جرثقيل حركت مي كند، نشسته و توسط دكمه هايي كه با يك كابل به ايستگاه كنترل وصل مي باشند، جرثقيل را هدايت و كنترل مي كند.

در روش دوم از روش كنترل بي سيم استفاده مي شود. در هر صورت اپراتور مسئوليت ايمني جرثقيل و جان افرادي كه در محل كار با جرثقيل حضور دارند را بر عهده دارد.

جرثقيل ها انواع مختلفي دارند كه شما بايد بسته به نوع عمليات و پروژه و همين طور مقدار باري كه مي خواهيد جا به جا نماييد، تناژ باري و هم چنين نوع مناسبي را انتخاب نماييد.

شما عزيزان مي توانيد براي اجاره جرثقيل 25 تن با يكي از شماره هاي موجود در سايت تماس بگيريد.

مشخصات ظاهري و اجزا كه بايد هنگام اجاره جرثقيل ۲۵ تن به آن توجه كنيد:

براي اجاره جرثقيل 25 تن بايد توجه داشته باشيد كه اين جرثقيل با توجه به مشخصات ظاهري و اجزاي تشكيل دهنده جزو ماشين آلات عظيم‌الجثه‌ است كه داراي يك دكل و سازه مرتفع مي باشد‌.  براي بالا كشيدن و يا پايين آوردن اجسام كابل ها و قرقره ها هم به كمك آمده اند و توانايي ماشين را بيشتر كرده اند و آن را به نمايش ميگذارند.

بنابراين هر جا به توانايي هاي عجيب غريب و مافوق تصور نياز است بر روي اجاره جرثقيل ۲۵ تن حساب ويژه اي باز كنيد.

البته از نظر نوع كنترل داراي اجزاي مختلفي هستند برخي داراي يك كابين بوده كه اپراتور داخل آن وظيفه هدايت و كنترل جرثقيل را به واسطه دكمه هاي كنترلي كه توسط كابل به ايستگاه كنترل متصل است به عهده دارد. در روش كنترل از راه دور اجاره جرثقيل 25 تن اپراتور به كمك يك كنترل بي سيم بر انجام صحيح كار نظارت دارد و جرثقيل ، بار و محدوده حركت را مديريت و كنترل مينمايد. در زمان اجاره جرثقيل 25 تن و به‌كارگيري اين ماشين مسئوليت ايمني و محافظت از جان افراد حاضر در پروژه بر عهده اپراتور است.

مشخصات جزئي جرثقيل ۲۵ تن :

  • حداكثر ظرفيت باربرداري ۲۵۰۰۰ كيلوگرم يا همان ۲۵ تن
  • تعداد ۳ عدد محور
  • وزن ۳۰۰۰۰ كيلوگرمي يا ۳ تن
  • ابعاد ۷۵/۱۲ *۵/۲ *۴۵/۳ (طول * عرض* ارتفاع) متر
  • ۲۵ تن طول بوم در حالت بسته طولي معادل ۵/۱۰ متر و در حالت باز معادل ۳۴ متر
  • طول بوم اجاره جرثقيل 25 تن به‌ اضافه بازوي جانبي ۴۲ متر
  • حداكثر سرعت ۸۰ كيلومتر بر ساعت
  • ميزان عملكرد در شيب معادل ۳۰ درصد
  • فاصله بين جك‌ هاي جلو و عقب معادل ۳/۵ متر
  • طول هر جك معادل ۲۶ متر
  • مدت ‌زمان باز يا بسته‌ شدن كامل بوم ۵۶/ ۹۰ ثانيه
  • ۶ عدد سيلندر

جدول بار (Load Chart) جرثقيل 25 تن:

جرثقيل‌ها انواع مختلفي دارند كه بسته به نوع عمليات بايد يك مورد مناسب آن را انتخاب نماييد . در اينجا براي يافتن يك نمونه كه دقيقاً با شرايط پروژه شما هم خواني داشته باشد، جدول بار به كمك آمده و با ارائه مشخصات جرثقيل و محدوده باربري و بسياري اطلاعات ديگر افراد را مجاب به انتخابي اصولي و مناسب مي‌نمايد. به‌هرحال براي اجاره جرثقيل ۲۵ تن بايد از هم خواني آن با كار خود مطمئن شويد كه در اين حالت جدول بار كمك زيادي به شما مي‌كند.

شايد حين اجاره جرثقيل 25 تن و مطالعه جدول متوجه شويد كه جرثقيلي با ظرفيت كمتر نيز كار شمارا راه انداخته و نيازي به پرداخت هزينه بيشتر بابت جرثقيل ۲۵ تن نداريد. در بعضي‌اوقات نيز درمي‌يابيد كه ظرفيت ۲۵ تن جوابگوي نياز شما نبوده و بايد به سراغ اجاره جرثقيلي دكل بلند از نوع ۳۰ تن، ۳۵ تن و … برويد

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.